Η ομιλία του Στάθη Παπανδρέου στο συνέδριο της Ελληνικής Λύσης

 


Ομιλία Στάθη Παπανδρέου

Υποψηφίου Βουλευτή Ευβοίας – Ελληνική Λύση
Αξιότιμε κύριε Πρόεδρε, αξιότιμοι κυρίες και κύριοι Βουλευτές, κυρίες και κύριοι σύνεδροι, αγαπητοί φίλοι.
Αποτελεί πολλή μεγάλη χαρά και τιμή για μένα, το γεγονός ότι βρίσκομαι σήμερα ανάμεσά σας. Σε μία πολλή σημαντική ημέρα για το κόμμα μας, καλούμαι να τοποθετηθώ ενώπιόν σας και να σας πω τον λόγο της παρουσίας μου εδώ.
Είμαι ο Στάθης ο Παπανδρέου, υποψήφιος Βουλευτής Ευβοίας με την Ελληνική Λύση, ένας νέος άνθρωπος με όρεξη για δουλειά, μεράκι για προσφορά, αλλά και όραμα για την πατρίδα μας. Κυρίως όμως είμαι ένας επαγγελματίας, που θέτω τις γνώσεις και την επιστήμη μου στις υπηρεσίες του κόμματος και του Προέδρου μας. Είμαι Μηχανολόγος Μηχανικός και τεχνολόγος φυσικού αερίου και πετρελαίου.
Έρχομαι από μία ευλογημένη περιοχή της χώρας μας την πανέμορφη Εύβοια, η οποία δυστυχώς ακόμη με ευθύνες που πλέον έχουν ονοματεπώνυμο για τους Ευβοείς, είναι υποβαθμισμένη.
Κάθε χρόνο στο ίδιο έργο θεατές για τον νομό μου. Θύμα καιρικών φαινομένων χωρίς την παραμικρή πρόληψη, κάθε καλοκαίρι αντιμέτωπος με τις καταστροφικές πυρκαγιές και αφημένος στο έλεος του θεού για τις περιουσίες των κατοίκων, και με ένα απαρχαιωμένο οδικό δίκτυο που μόνο ντροπή μπορεί να προκαλεί, για όλους εκείνους που κυβερνούν την πατρίδα μας τα τελευταία 40 χρόνια. Αυτά όμως είναι επιμέρους ζητήματα, τα οποία θα βρίσκονται πολύ ψηλά στην Κοινοβουλευτική μου ατζέντα, όταν με το καλό το κόμμα μας πάρει την έδρα στην Εύβοια και εφόσον οι συμπολίτες μου με τιμήσουν με την ψήφο τους.
Σήμερα τοποθετούμαι ενώπιόν σας για να ενώσω και εγώ τη φωνή μου με τους προλαλήσαντες συνέδρους, αλλά και με τους χιλιάδες συμπολίτες μας εκεί έξω που φωνάζουν «ΦΤΑΝΕΙ ΠΙΑ». Στην χώρα που κάποιοι απαξίωσαν θεσμούς και αξίες, εμείς είμαστε εδώ πιο πολλοί από ποτέ, με μπροστάρη τον Κυριάκο Βελόπουλο για να τους πούμε, ότι είμαστε η μοναδική πατριωτική φωνή της Ελλάδας, που δεν φοβάται να μιλήσει ακόμη για την πατρίδα, την θρησκεία, την οικογένεια.
Η μοναδική αποτελεσματική αντιπολίτευση του Κοινοβουλίου, με συγκεκριμένες προτάσεις και λύσεις, που βάζουν πάνω απ’ όλα το καλό του Έλληνα και της Ελληνίδας.
Κυρίως όμως είμαστε το μόνο κόμμα, που ως μία γροθιά δεν φοβάται να φωνάξει προς κάθε κατεύθυνση.
«Ζήτω η Ελλάδα. Ζήτω ο Κυριάκος Βελόπουλος. Ζήτω η Ελληνική Λύση.
Σας ευχαριστώ πολύ.

Σχόλια